Tim Koekkoek start als Managing Partner Blauw Brand & Campaign

Door Jan Roekens | 18-03-2025

Blauw heeft een nieuwe praktijk opgezet, volledig gericht op AI, analytics en technische innovatieve oplossingen binnen Branding & Marketing ROI. Tim Koekkoek (foto) is per 1 februari gestart als Managing Partner van Blauw Brand & Campaign en hij heeft de leiding over de strategische uitbreiding.

Blauw heeft zich ten doel gesteld om te groeien door transformatie, vernieuwing en verbetering. De ontwikkeling van deze nieuwe praktijk speelt hierin een sleutelrol. Door gebruik te maken van AI en geavanceerde analytics, wil Blauw Brand & Campaign adverteerders helpen met diepgaand inzicht in het effect van hun campagnes en het zorgdragen voor de juiste strategische keuzes.

Datagedreven innovatie

Onder leiding van Tim Koekkoek zal de praktijk zich richten op het ontwikkelen van methodes en oplossingen die adverteerders, bureaus en exploitanten helpen om de impact van hun mediakeuzes te optimaliseren. ‘Ons doel is om marketeers niet alleen inzicht te geven in hoe hun campagnes presteren, maar hen ook concreet te ondersteunen in het verbeteren van hun rendement’, aldus Koekkoek.

Met 20 jaar ervaring in de marketing- en onderzoeksbranche, onder andere bij MeMo² en Kantar, heeft Koekkoek een trackrecord in het vertalen van complexe data naar impactvolle strategieën voor merken. ‘Met de komst van Tim hebben we een leider gevonden die merk- en campagneonderzoek naar een hoger niveau kan tillen’, zegt Jos Vink, CEO van Blauw. ‘Zijn ondernemersmentaliteit en creativiteit maken hem bij uitstek geschikt om onze klanten te helpen bij het optimaliseren van hun mediakeuzes.’

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?