Ontdek hoe AI jouw werk als marktonderzoeker optimaliseert en efficiënter maakt tijdens de training ‘AI voor Marktonderzoekers‘ van het Data & Insights Network. Leer alles over de nieuwste AI-tools, pas ze direct toe in onderzoek, en verbeter je data-analyse met slimme technologie. Daarnaast komen ook ethiek en privacy aan bod.
▼
De training omvat o.a.: AI in het marktonderzoeksproces (zoals onderzoeksvragen en vragenlijsten, dataverzameling en -analyse en open antwoorden verwerken), prompt engineering, en ethiek, privacy en valkuilen van AI in marktonderzoek.
De docent is Olaf Lemmens (foto), founder van NinA AI Agency. Zijn kennis over AI, met name ML en big data, deed hij ruim zeven jaar geleden op toen hij in Japan studeerde. Sinds ChatGPT een ware revolutie ontketende, is hij een bekend gezicht bij presentaties over AI en sprak hij op veel grote podia en bij bekende bedrijven.
Alle informatie over de training en inschrijven: https://datainsightsnetwork.nl/academy/ai-voor-marktonderzoekers/