Twee nieuwe bestuursleden Platform Innovatie Marketing

Door Jan Roekens | 09-05-2023

Irma Bollen en Yvonne Tindemans versterken de marketinginnovatie-community PIM (Platform Innovatie Marketing) als nieuwe bestuursleden. Volgens PIM zal de komst van beide bestuursleden de aandacht voor strategische digital marketing, data en organisatievernieuwing vergroten.

Yvonne Tindemans

Yvonne Tindemans is een ervaren internationale marketingdirector. Zij deed veel expertise op in strategische en digitale marketing in zowel retail, loyalty en consultancy als in onderzoek en data bij Sdu Uitgevers, Nielsen en TCC global. Ze was ook examinator bij het NIMA.

Irma Bollen

Met Irma Bollen haalt PIM eveneens veel ervaring in huis. Ze werkte in diverse marketingfuncties voor bedrijven als bol.com, AholdDelhaize, McDonald’s, Ziggo, TomTom en Greetz. Ze is gespecialiseerd in marketing en propositie, online en offline kanalen en het bedienen van zowel consumenten- als zakelijke doelgroepen. Ze werkt momenteel aan het proefschrift over ‘Purpose-gedreven organisaties’ als afronding van haar MBA-opleiding.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Het stimuleren en faciliteren van interactie tussen de leden is een belangrijk speerpunt van PIM en daarom is Rowdy van den Nieuwenhuizen aangesteld als Marketing & Event manager. Hij volgt Cheryl Riepma op, die na 3,5 jaar een nieuwe uitdaging aangaat.

De overige bestuursleden van PIM zijn Charelle Akihary (NPO), Ab Chakai (Movir), Abena Anokyewah (GVB), Alexander van Dam (AGU), Martine de Vries (KPMG) en Monique Brand Flu (Buma/Stemra).

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?