Validators en Verian winnen DPC-pitch campagne-effectonderzoek

Door Jan Roekens | 17-09-2024

Verian (voorheen Kantar Public) en Validators hebben een pitch gewonnen voor campagne-effectonderzoek in opdracht van DPC, de Dienst Publiek en Communicatie van de Rijksoverheid.

De (Europese) aanbesteding heeft betrekking op het meten van de effectiviteit van campagnes vanuit de overheid. Verian (onderzoek in de publieke sector) en Validators (communicatie- en merkonderzoek) sleepten in combinatie de raamovereenkomst binnen.

De raamovereenkomst gaat op 1 november in en heeft een looptijd van zes jaar. Vanaf dan zullen effectmetingen plaatsvinden voor campagnes met betaalde media-inzet. Vanwege de omvang van de projecten zetten Verian en Validators een apart team op dat alle werkzaamheden gaat uitvoeren.

Bron: marketingtribune.nl / Linkedin

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?