Op 30 november organiseert Neurensics een webinar over de do’s en don’ts om (duurzaam) gedrag te stimuleren. Sprekers zijn Walter Limpens (CEO Neurensics) en Tijs Timmerman (professor Marketing & Customer Experience Hogeschool Utrecht).
In een toelichting zegt Neurensics dat we ons gedrag moeten veranderen voor een positieve toekomst. Veel mensen proberen hun beste beentje voor te zetten, maar lang niet iedereen doet dat. Het veranderen van gedrag is een interessant onderwerp, ook om te kijken hoe we kennis van ons brein kunnen inzetten om een gedragsverandering mogelijk te maken.
Want hoe beïnvloed je dan de keuzes die mensen maken? Hoe moet je de keuzearchitectuur aanpassen en mensen motiveren om voor een duurzame optie te kiezen? En hoe neem je drempels weg die een gedragsverandering tegenhouden?
Dat komt allemaal aan de orde in het webinar van Walter Limpens en Tijs Timmerman van 30 november dat duurt van 10.00 tot 11.00 uur. Deelname is gratis.
Het webinar is bestemd voor marketeers, brandmanagers en communicatieprofessionals die willen ontdekken hoe (duurzaam) gedrag het beste gestimuleerd kan worden.