Leer van de beste, en ontdek hoe DPD Zwitserland ChatGPT gebruikt voor de analyse van open antwoorden in vragenlijsten. Dat doe je in een webinar van Survalyzer, georganiseerd in samenwerking met het Data & Insights Network. Het (gratis) webinar wordt a.s. woensdag gehouden, op 27 september, van 10.00 tot 10.45 uur. Meld je dus snel aan!
In deze webinar presenteren Christian Hyka en Leander Pas het met ‘EUROCC’-bekroonde CEM-programma (customer experience management) van DPD Zwitserland. Ze laten zien hoe DPD Zwitserland ChatGPT gebruikt voor het analyseren van open antwoorden door middel van kunstmatige intelligentie. DPD Switzerland (onderdeel van de Geopost Group) is een toonaangevende logistieke dienstverlener en is al geruime tijd klant bij Survalyzer. Klanttevredenheid en constante ontwikkeling staan centraal in de strategie van DPD.
Christian Hyka werd in 2011 eigenaar en partner van Survalyzer AG waar hij sindsdien de strategische productontwikkeling van de DIY White Label enquêtesoftware leidt en key accounts begeleidt bij de strategie en implementatie van DIY-onderzoekconcepten.
Leander Pas studeerde commerciële economie en hij werkt sinds oktober 2022 voor Survalyzer. Samen met het Nederlandse team streeft hij ernaar klantvragen om te zetten naar waardevolle oplossingen.
Survalyzer organiseert deze webinar in samenwerking met het Data & Insights Network. Deze webinar zal het startpunt zijn voor vele interessante online kennissessies, georganiseerd door vooraanstaande onderzoeksbureaus en toeleveranciers.
Mis het niet en registreer je nu voor de eerste webinar over tekstanalyse met ChatGPT.
Survalyzer is Kennispartner van Daily Data Bytes