Vanaf vandaag, 25 augustus, is de nieuwste ‘Even Apeldoorn Bellen’-commercial te zien op tv. Zoals te verwachten, is dit er weer eentje met humor, zoals we kennen van Centraal Beheer. De keuze voor het concept van de commercial is gebaseerd op het fMRI-onderzoek van Neurensics dat alle reclame-concepten voor Centraal Beheer test.
Niet iedere vorm van humor is even effectief. Niet alleen moet de humor de juiste emoties opwekken, maar het hele concept moet ook bijdragen aan het activeren van de merkwaarden.
Op 15 september a.s. geven Walter Limpens van Neurensics en Natasja van Buuren, data consultant van Centraal Beheer in een webinar uitleg over de commercial en de test. De webinar begint om 11.00 uur en duurt een uur, en deelname (via Teams) is gratis.
In de duo-presentatie komen aan de orde:
Hoe je voorspelt welk concept effectiever zal zijn;
Hoe er is gemeten of het concept merkassociaties in het brein activeert die bijdragen aan merkgroei;
Welke learnings je kunt gebruiken om je marketing nog beter te maken.
Inschrijven kan hier.
Neurensics is Kennispartner van Daily Data Bytes