Na een pitch heeft Greenport Aalsmeer communicatie- en designbureau Beautiful Minds gekozen voor de strategische herijking van haar opdracht, positionering en organisatie.
Greenport Aalsmeer is het grootste wereldhandels- en kenniscentrum voor de sierteeltsector. Door de coronacrisis is de markt- en omgevingsdynamiek in de sector enorm toegenomen en daarmee ook de complexiteit en onzekerheid. Om hier goed op in te kunnen spelen en de wereldwijde concurrentie voor te blijven, is volgens de organisatie een efficiënte en effectieve samenwerking tussen ondernemers, overheid en onderwijs een must. ‘Deze partijen hebben elkaar nodig om veranderingen te realiseren op het gebied van duurzaamheid, ruimte, innovatie, welzijn & veiligheid en technologie & digitalisering.’
Ronald van den Breevaart, programmamanager bij Greenport Aalsmeer: ‘Om het commitment, de betrokkenheid en de samenwerking met de stakeholders te vergroten en versterken, is het noodzakelijk dat Greenport Aalsmeer hernieuwd gepositioneerd wordt richting de stakeholders en hun achterban. Beautiful Minds stak met kop en schouders uit boven de andere partijen in de pitch, omdat ze zich zo nadrukkelijk richten op de mensen die werken en wonen in dit gebied. Wie je ook bent, wat je ook doet: je doet ertoe.’