MeMo² heeft maar liefst 5 Awards gewonnen met hun laatste innovatie op het gebied van crossmedia-effect metingen, genaamd: THX.
- Research Innovation;
- Best Use of Research Budget;
- Data Effectiveness;
- Cross-Media Measurement;
- Audience Measurement.
Middels THX. biedt MeMo² het eerste platform dat geheel automatisch, passief en real-time exposure kan registreren zowel online als offline. THX. registreert real-time bewegingsgedrag van consumenten, inclusief een onderzoekssysteem wat het mogelijk maakt voor merken, agency’s en uitgevers om het verband tussen crossmedia exposure, feitelijke winkelbezoeken en brand lift inzichtelijk te maken.
Met de introductie van deze state-of-art mobiele technologie, kan MeMo² continue contacten met TV, (digitale)audio, online video, social media, bioscopen, (digitale) buiten reclame en bewegingsgedrag registreren op basis van een representatieve groep consumenten. Allemaal gemeten vanuit een geïntegreerd platform zonder ook maar één vraag te hoeven stellen.
Na twee jaar van ontwikkelen en valideren, is THX. in november 2019 gelanceerd in Nederland en inmiddels al succesvol ingezet in meer dan 350 studies. Sinds toen, heeft THX. traditionele (media)research, valuta’s en algemene overtuigingen ter discussie gesteld door de zogenaamde black box te openen over de effectiviteit van crossmedia.
“Het THX. platform is het eerste systeem in de wereld wat voorziet in realtime, geheel automatische crossmedia effect metingen per campagne op merkniveau. Ambitieuze merken hebben deze manier van transparantie hard nodig om controle te krijgen over- en ter verbetering van hun crossmedia ROI op een doe-het-zelf manier. Met trots zeggen we “THX.” tegen de duizenden actieve leden die de THX.app gebruiken, tegen het MeMo² development team voor het mogelijk maken hiervan en bovenal alle ambitieuze merken die deze data hebben gebruikt voor het realiseren van merkgroei”, aldus Marcel Vogels (Founder of MeMo2).
Bron: Persbericht MeMo2, 3 juni 2020