Store Support heet vanaf nu excap. Het bedrijf is marktleider in de Benelux op het gebied van mystery guest-onderzoek, customer journey management en consultancy rondom de beleving van medewerkers. De oprichters voelden al jaren dat de naam weliswaar bekend was, maar te weinig ‘dekking’ bood.
“Na bijna 16 jaar ondernemerschap is het tijd voor een naam die past bij onze toekomstige plannen, de sectoren waar wij ons op richten en de visie die we dagelijks nastreven”, aldus Arjen van Hijum (algemeen directeur). Excap is de afkorting van de unieke en veelvuldig ingezette methode om de emotie van klanten en medewerkers in kaart te brengen, om zo de beleving van beide groepen te verbeteren. De naam van deze methode: ExperienceCapture. Daarnaast bevat de naam excap de letters EX (employee experience) en CX (customer experience). Termen die centraal staan in de diensten die excap biedt.
Organisaties in beweging brengen
Excap brengt organisaties in beweging, richting groei, bevlogen medewerkers en tevreden klanten. Vanaf de start in 2004 is het bedrijf ieder jaar gegroeid. Als bevestiging van de groei en kwaliteit won excap afgelopen jaren tweemaal de MIE award (‘de Oscar van het marktonderzoek’) en ontving zij al 8 keer een FD Gazelle Award.
Bedrijf actief in diverse branches
Excap is gevestigd in Amsterdam, Groningen en Antwerpen. Met een team van ruim 35 medewerkers worden dagelijks vele onderzoeken uitgevoerd en consultancy opdrachten volbracht. Dat gebeurt in diverse sectoren; van overheid tot retail, van zorg tot automotive, van openbaar vervoer tot energie.
Over excap
Excap (voorheen bekend als Store Support) is hét onderzoeks- en adviesbureau op het gebied van customer experience en employee experience. Als marktleider zetten wij ons al 16 jaar iedere dag in voor gelukkigere medewerkers en meer tevreden klanten.
Bron: Persbericht Excap, 25 juni 2020