The Data Agency kondigt afgelopen week de overname aan van het business-to-consumer marketingonderdeel van Dun & Bradstreet in Duitsland. De overgenomen organisatie biedt oplossingen voor analyse, hosting services, KYC (Know Your Customer) en marketing. Tot de merken van The Data Agency horen EDM, Human Inference, GeoMarktprofiel en Invenna.
Frank de Beun, Chief Executive Officer bij The Data Agency, licht de overname toe: ‘Onze groep en oplossingen zijn in de loop van de tijd geëvolueerd en gegroeid. In het begin richtten we ons op datadiensten voor direct mail, nu ondersteunen we onze klanten bij het maximaliseren van het rendement en het minimaliseren van risico’s als het gaat om first-party klantdata. De huidige producten en diensten van Global Group sluiten perfect aan bij The Data Agency.’
Het team in Duitsland zal worden aangestuurd door de huidige algemeen directeur Klaus Werry. Alle medewerkers van The Data Agency, vanaf nu ook die van Global Group, kunnen vanuit huis werken of vanuit een van de kantoren in Arnhem, Brussel, Utrecht en Duitsland