MeMo² bestaat 20 jaar
Memo² a Kantar company bestaat deze maand 20 jaar. Het bureau richt zich voornamelijk op het meten, optimaliseren en verbeteren van de effectiviteit van reclamecampagnes en is onderdeel van Kantar. ▼ De huidige directie van het bureau bestaat uit Coen Kempen, Bas Otterspoor, Frank van Eijk, Marjo van den Akker en Jeroen Turksema. De oprichter…
Best of Data & Insights Network: Winnaars aan het Woord
Nog één keer geeft het Data & Insights Network het podium aan de winnaars van de Data & Insights Awards. Op 17 oktober staan ze op het podium van The Social Hub in Amsterdam voor ‘Winnaars aan het Woord’. En je kunt erbij zijn! ▼ Het programma begint om 14.30 en duurt tot 16.30 uur (met…
Blauw winnaar RISE award
Op het onlangs in Athene gehouden ESOMAR Congres ontving Blauw Research de RISE-Award. De award, een initiatief van Dynata, heeft als doel het niveau van vragenlijsten te verbeteren. ▼ De naam RISE staat voor ‘Recognizing Innovation in Survey Engagement,’ en is in het leven geroepen door Dynata. De RISE-score wordt berekend over drie gebieden van…
Human8 en L’Oréal winnen ESOMAR Research Effectiveness Award 2024
Human8 heeft, in samenwerking met L’Oréal, de ESOMAR Silver Trophy 2024 gewonnen voor ‘research effectiveness’. De prijs werd uitgereikt op het ESOMAR-congres in Athene, als erkenning voor de innovatieve aanpak in het Beauty Talks-programma. ▼ In 2020, te midden van de wereldwijde pandemie, wilde L’Oréal de klantgerichtheid verdiepen, en de overgang maken van inzicht krijgen…