Winnaars GfK Vers Rapport
In de 21ste editie van het GfK Vers Rapport streden dit jaar 15 supermarkten om de eer.
Poiesz wordt het hoogst gewaardeerd binnen het vleessegment, met een score van 7,46. Vorig jaar stond supermarkt Nettorama nog op 1. De 2de plaats wordt gedeeld door Jan Linders en PLUS.
Jan Linders scoort voor de 15de keer het hoogste in de categorie Vers Brood. Nummer 2 is Lidl (dat vorig jaar op 8 stond). Dekamarkt eindigde als 3de.
Lidl is de winnaar in de categorie Groente/Fruit, en is dat al voor de 9de keer. Nettorama werd 2de en Boni 3de.
Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur
Deze artikelen vind je vast ook interessant
Sterke relatie tussen privacybewustzijn en vertrouwen in AI
Uit de Consumer Privacy Survey 2024 van Cisco blijkt dat bewustzijn van het recht op privacy cruciaal is voor het versterken van consumentenvertrouwen en -zekerheid in opkomende technologieën, zoals AI. ▼ Volgens het onderzoek is 53% van de consumenten zich bewust van de nationale privacywetten, wat een stijging van 17% betekent ten opzichte van 2019….
Jongvolwassene wil morele visie van de leidinggevende
Jongvolwassenen (t/m 34 jaar) vinden het moeilijk om om te gaan met maatschappelijke thema’s in hun werk, zoals diversiteit, inclusie en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Meer dan de helft van de leidinggevende respondenten onder de 35 jaar ervaart daardoor morele stress. Dat blijkt uit onderzoek van trainingsinstituut de Baak, in samenwerking met onderzoeksbureau Motivaction. ▼ Van…
Data-intelligence verder in de lift
Quest Software bracht samen met ESG (Enterprise Strategy Group) het 2024 State of Data Intelligence Report uit, waarin jaarlijks de rol van data intelligence bij het ontsluiten van waarde en het bouwen van datagestuurde ondernemingen wordt onderzocht. Datakwaliteit, beveiliging en analyse blijven drie belangrijk drijfveren in data-land. ▼ De belangrijkste bevindingen uit het rapport zijn:…