Speerpunt voor MCM Research in 2023 is het aantrekken van nieuwe interviewers in Nederland, België en Frankrijk. Daaraan is behoefte omdat het bureau groeit in deze landen. Om het groeiproces in goede banen te leiden heeft MCM Research Bart Jenezon aangetrokken, die als marketeer en ondernemer zorg moet dragen voor een toename van het interviewerkorps met 20%.
CEO Hendrik te Grotenhuis is erg blij met de toevoeging aan het team: ‘Met deze stap laten we zien dat wij ons met recht de face to face-dataverzamelaar van Europa mogen noemen. De komende jaren willen we ons nog meer kunnen onderscheiden. We zien de vraag groeien omdat het onze klanten steeds minder goed lukt om de data uit panels te krijgen. Wij sluiten natuurlijk onze ogen niet voor andere methodes en werken waar het nodig is ook samen met partners die daarin zijn gespecialiseerd.’
Bart Jenezon is blij met zijn nieuwe rol: ‘Mijn kracht is om customer en employee experience daarbij hand in hand te laten gaan. Inspiratie is daarbij de rode draad in het bewustzijn en de beleving van, voor en met onze klanten.’