Bart Kleijn naar Ferro Explore
Ferro Explore heeft een nieuwe senior kwalitatief onderzoeker: Bart Kleijn. Hij is op 1 mei 2023 begonnen. Met zijn komst voegt Ferro ruim 30 jaar ervaring in kwalitatief onderzoek toe aan het bureau.
Bart Kleijn (foto) werkte onder meer bij PQR, bij de afdeling kijk- en luisteronderzoek van de NOS en hij was de afgelopen jaren Client Director bij Mediatest, waar hij zowel kwalitatief als kwantitatief onderzoek uitvoerde. Ferro Explore wil met de komst van Bart Kleijn het team verder versterken.
Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur
Deze artikelen vind je vast ook interessant
Henk Meurs Algemeen Directeur a.i. van Panteia, MuConsult en Revnext
Panteia, MuConsult en Revnext kondigen de benoeming aan van Henk Meurs (foto) tot Algemeen Directeur a.i. van de groep. Henk Meurs volgt Jan-Willem Siebers op, die na acht jaar besloten heeft een nieuwe uitdaging aan te gaan. ▼ De drie organisaties zijn werkzaam op het gebied van mobiliteit, transport, brede welvaart en cybersecurity. Over zijn…
DVJ Insights benoemt Job Verhoeve tot consultant
DVJ Insights kondigt de aanstelling aan van Job Verhoeve als consultant. Hij heeft meer dan 12 jaar ervaring in onderzoek en media en brengt daarmee een diepgaand begrip mee van het medialandschap en consumentengedrag. ▼ Job Verhoeve begon zijn carrière bij een onderzoeksbureau, waar hij vijf jaar werkte aan het ontwikkelen van zijn expertise in…
Jamal Khadar Associate Director bij Opinium Amsterdam
Het in Londen gevestigde insightsbureau Opinium heeft voormalig 2CV-onderzoeker Jamal Khadar aangesteld als Associate Director voor het Amsterdamse kantoor van de groep. Opinium, opgericht in 2007, heeft ook kantoren in New York en Kaapstad. ▼ Opinium richt zich op onderzoek in voor verschillende branches, onder andere op het gebied van merk en communicatie, producten, klanten…