Bart Kleijn naar Ferro Explore
Ferro Explore heeft een nieuwe senior kwalitatief onderzoeker: Bart Kleijn. Hij is op 1 mei 2023 begonnen. Met zijn komst voegt Ferro ruim 30 jaar ervaring in kwalitatief onderzoek toe aan het bureau.
Bart Kleijn (foto) werkte onder meer bij PQR, bij de afdeling kijk- en luisteronderzoek van de NOS en hij was de afgelopen jaren Client Director bij Mediatest, waar hij zowel kwalitatief als kwantitatief onderzoek uitvoerde. Ferro Explore wil met de komst van Bart Kleijn het team verder versterken.
Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur
Deze artikelen vind je vast ook interessant
Elf nieuwe medewerkers voor Markteffect
Markteffect heeft elf experts toegevoegd aan het team, waaronder drie client consultants en vijf research-experts. Verder zijn er twee data-specialisten en een projectmanager dataverzameling benoemd. ▼ De nieuwe medewerkers versterken, aldus Markteffect, de organisatie met jarenlange onderzoekservaring aan zowel bureau- als klantzijde: ‘Met hun kennis en ervaring kunnen zij kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksopdrachten uitvoeren en…
DVJ Insights breidt consultancyteam uit
DVJ Insights voegt vier nieuwe consultants toe aan het global consultants-team. Zij gaan werken bij de kantoren in Duitsland, Nederland, de Nordics en het Verenigd Koninkrijk. DVJ wil op deze manier nog betere op maat gemaakte onderzoeksoplossingen bieden. ▼ De eerste van de vier is Dr. Kai Geertsema. Hij gaat werken vanuit Hamburg. Met 24…
Human8 benoemt Senior Business Development Director in EMEA
Na de aankondiging van een nieuwe regionale structuur in EMEA vorige maand, heeft Human8 een nieuwe Senior Business Development Director aangesteld om het EMEA-managementteam compleet te maken. Arjan Veninga, die eerder een van de internationale klantenteams leidde, zal deze rol per direct op zich nemen. ▼ Arjan Veninga, die al vier jaar bij Human8 werkt,…