DVJ Insights heeft drie nieuwe consultants voor het Global Consultants-team aangetrokken. Met de toevoeging van drie nieuwe medewerkers aan het internationale consultantsteam wil DVJ inspelen op de groeiende en veranderende behoeften van zowel lokale als internationale klanten op het gebied van merkgroei en gebruik van wetenschappelijk onderbouwde en innovatieve onderzoeksmethoden.
Pavi Chandrasekaran, die zich bij het kantoor in het Verenigd Koninkrijk voegt, werkte de afgelopen zes jaar bij Sky en daarvoor bij KPMG, Kantar en Hall & Partners. Zij was altijd een vertrouwde adviseur voor senior stakeholders binnen de bedrijven waar ze werkte en zet onderzoeksresultaten om in strategisch advies.
Joyce Pakkert voegt zich bij het internationale team vanuit Nederland, met een trackrecord in FMCG, waarbij ze marketeers adviseert met betrekking tot hun onderzoeksvragen en hen helpt inzichten om te zetten in marketingstrategie en activatie.
Dominik Ebbers heeft meer dan 15 jaar ervaring in marktonderzoek in Duitsland. Als oprichter van het online marktonderzoekbedrijf mafo.de kent hij alle processtappen in marktonderzoek.
Jori van de Spijker, Global Commercial Director, is enthousiast over de uitbreiding van het consultantsteam: ‘Ik ben erg blij dat Joyce, Pavi en Dominik zich bij het consultants-team hebben aangesloten. Ze brengen een geweldige mix van ervaring en expertise met zich mee, wat ons in staat stelt verder te groeien in bestaande en nieuwe markten. Dat zij een veilige positie elders opgeven om deel te nemen aan DVJ’s spannende reis van continue groei, maakt mij trots.’