DVJ’s consultancyteam verder uitgebreid

Door Jan Roekens | 30-05-2023

Het consultancyteam van DVJ Insights is uitgebreid met twee nieuwe medewerkers: Kirsten Bartels versterkt het kantoor in Hamburg en Mark van Koolwijk doet dat in Utrecht. Mark van Koolwijk zal deel uitmaken van een team van Roderik Sorbi en Kirsten Bartels versterkt het team van Jemma Toynebee Smith in Hamburg.

Kirsten Bartels (rechts) werkte meer dan 20 jaar voor GfK als Senior Research Consultant en bij Ipsos als Director of Market Strategy & Understanding.Kirsten Bartels Tot nu toe richtte ze zich op marketingonderzoek voor duurzame goederen en diensten. Kirsten Bartels: ‘Voor succesvol marktonderzoek voor duurzame en diensten is het cruciaal om rekening te houden met de speciale behoeften van deze markten, bijvoorbeeld een lange aankoopcyclus, lage inkoopfrequentie, hoge kapitaalinvesteringen, hoge risico’s en daarom in de meeste gevallen intensievere aankoopprocessen. Bovendien geloof ik in een ‘naadloze integratie’ van kwalitatief en kwantitatief onderzoek, en daarom ben ik enthousiast over de ‘mass-qual-aanpak’ van DVJ.’

 

Mark van Koolwijk

Mark van Koolwijk (links) is een insight professional met 10 jaar ervaring aan bureau- en klantzijde. Als Research Manager bij Ipsos werkte hij voor vele nationale en internationale B2C- en B2B-merken. Later trad hij in dienst bij fintech scale-up Mollie, waar hij de onderzoeksfunctie vervulde als hun eerste interne marktonderzoeker. Mark Koolwijk: ‘De groei van DVJ in de afgelopen jaren is behoorlijk indrukwekkend geweest en ik kijk ernaar uit om bij te dragen aan het toekomstige succes van DVJ.’

DVJ Insights is Kennispartner van Daily Data Bytes.

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?