MWM2 breidt de organisatie uit Aletta Nijboer en Armin van Oosten. Aletta Nijboer is begin dit jaar begonnen als senior research consultant. Armin van Oosten begon in januari als Business Development Manager.
Aletta Nijboer heeft jarenlang ervaring opgedaan bij verschillende grote bureaus (Research International, Trendbox, TNS Nipo). Armin van Oosten heeft ruim 10 jaar ervaring op het gebied van consultancy, marketing en sales.
Aletta Nijboer: ‘Mijn hart ligt bij kwalitatief onderzoek en dat blijkt ook uit mijn arbeidsverleden. MWM2 spreekt mij erg aan omdat het een middelgroot bureau is dat innovatief in de markt staat. Online research panels en communities zijn daar een goed voorbeeld van. In deze methodes zit veel synergie met kwalitatief onderzoek. Dat vind ik mooi: geen afgebakende werkvelden, maar samen, door middel van verschillende methodes, de klant verder helpen. Tel daarbij op dat bij MWM2 veel jonge mensen werken, maar beslist ook senioren en je ziet ook daar weer synergie terug. Ik mag mezelf inmiddels een oude rot in het vak noemen en ik vind het heel leuk om junioren te begeleiden.’
Armin van Oosten: ‘Datagedreven besluitvorming wordt steeds belangrijker. Inzichten om betere beslissingen te nemen zijn steeds vaker en sneller nodig. Deze versnelling neemt de komende tijd alleen maar toe. Het risico bestaat dat je steeds meer beslissingen gaat nemen op basis van je onderbuikgevoel. Om grip te houden op de veranderende klantbehoefte, is het belangrijk om continu in contact te staan met je doelgroep, en deze nog meer onderdeel te maken van je organisatie. Marktonderzoeksbureaus vervullen hierin een steeds prominentere rol. Niet alleen met onderzoeksoplossingen, maar ook als sparringpartner. Het is zaak om de bovengenoemde uitdagingen van vandaag en morgen op de juiste manier door te vertalen naar oplossingen met rijke inzichten en concrete verbeteracties.’