Op 15 november aanstaande vindt het vijfde Data & Analytics Congres plaats bij Wicked Grounds in Amsterdam. Verrassende (inter)nationale topsprekers presenteren hun visie en tips uit de praktijk.
Topics tijdens deze editie zijn onder andere personalisatie, segmentatie, algoritme-keurmerk, Where Data Science meets Analytics en Google Analytics.
Niemand minder dan Finn Raben zal deze editie voorzitten.
De volgende lezingen wil je zeker niet missen:
Importance of understanding the data [keynote]
Jon Puleston | Kantar
‘A good camera does not make a good photographer’ This presentation will reinforce the importance of understanding the data available, the context within which it was collected, and asking the right questions of the data, and it will conclusively show that collaboration between Insights and Marketing teams always produces the strongest result.’
De grootste valkuilen bij segmentatie & personalisatie
Robert van Ossenbruggen | The Commercial Works
Geen marketingtool wordt zo vaak ingezet als segmentatie. Maar dit op het oog vanzelfsprekende stuk gereedschap zit vaak prestatieverbeteringen in de weg omdat de aannames niet kloppen. Ontdek de drie meest voorkomende valkuilen bij segmentatie en personalisatie.
Linking the ‘what’ and the ‘why’
Caroline Dieleman | Savanta
A demystifying practical guide to linking CRM data with research data! Discover how to break down the barriers and to create a path towards building a bridge between the ‘what’ and the ‘why’.