Actueel | 01 oktober 2024
01 oktober 2024

Best of Data & Insights Network: Winnaars aan het Woord

Nog één keer geeft het Data & Insights Network het podium aan de winnaars van de Data & Insights Awards. Op 17 oktober staan ze op het podium van The Social Hub in Amsterdam voor ‘Winnaars aan het Woord’. En je kunt erbij zijn! ▼ Het programma begint om 14.30 en duurt tot 16.30 uur (met…

Actueel | 24 september 2024
24 september 2024

Blauw winnaar RISE award

Op het onlangs in Athene gehouden ESOMAR Congres ontving Blauw Research de RISE-Award. De award, een initiatief van Dynata, heeft als doel het niveau van vragenlijsten te verbeteren. ▼ De naam RISE staat voor ‘Recognizing Innovation in Survey Engagement,’ en is in het leven geroepen door Dynata. De RISE-score wordt berekend over drie gebieden van…

Actueel | 24 september 2024
24 september 2024

ESOMAR – ‘Vakgenoten ontmoeten – en om helemaal bij te zijn’

Twee weken geleden vond in Athene het jaarcongres van ESOMAR plaats. Een van de sprekers was Sylvie Verbiest, die – altijd nieuwsgierig – meteen maar een aantal bezoekers vroeg naar de reden van hun komst. ‘ESOMAR 2024 leed ook wel een beetje aan AI-itis.’   ▼ Sylvie legde wat vragen voor aan Fenny Léautier (Consumer…

Actueel | 24 september 2024
24 september 2024

Human8 en L’Oréal winnen ESOMAR Research Effectiveness Award 2024

Human8 heeft, in samenwerking met L’Oréal, de ESOMAR Silver Trophy 2024 gewonnen voor ‘research effectiveness’. De prijs werd uitgereikt op het ESOMAR-congres in Athene, als erkenning voor de innovatieve aanpak in het Beauty Talks-programma. ▼ In 2020, te midden van de wereldwijde pandemie, wilde L’Oréal de klantgerichtheid verdiepen, en de overgang maken van inzicht krijgen…

Actueel | 19 september 2024
19 september 2024

Zevende Data & Analytics Congres focust op waardecreatie voor bedrijven

Op 7 november organiseert het Data & Insights Network de zevende editie van het Data & Analytics Congres (DAC). Het jaarlijkse evenement brengt honderden data-experts uit allerlei sectoren bij elkaar. Hoofdonderwerp dit jaar is waarde creëren met data-analyse, vooral voor marketing en merken. ▼ De opkomst van big data en de toenemende digitalisering hebben een…

Ook de laatste bytes ontvangen?