Franse en Italiaanse bureaus lanceren Polling Europe
Het in Parijs gevestigde OpinionWay heeft de krachten gebundeld met de Italiaanse opinieonderzoeker SWG en lanceert daarmee Polling Europe, een in Brussel gevestigd instituut dat opinie-onderzoek wil doen in heel Europa. ▼ OpinionWay, opgericht in 2000, heeft kantoren in Frankrijk, Noord-Afrika, Polen en Ivoorkust, en het richt zich op markt- en merkonderzoek en product- en…
MeMo² bestaat 20 jaar
Memo² a Kantar company bestaat deze maand 20 jaar. Het bureau richt zich voornamelijk op het meten, optimaliseren en verbeteren van de effectiviteit van reclamecampagnes en is onderdeel van Kantar. ▼ De huidige directie van het bureau bestaat uit Coen Kempen, Bas Otterspoor, Frank van Eijk, Marjo van den Akker en Jeroen Turksema. De oprichter…
Elf nieuwe medewerkers voor Markteffect
Markteffect heeft elf experts toegevoegd aan het team, waaronder drie client consultants en vijf research-experts. Verder zijn er twee data-specialisten en een projectmanager dataverzameling benoemd. ▼ De nieuwe medewerkers versterken, aldus Markteffect, de organisatie met jarenlange onderzoekservaring aan zowel bureau- als klantzijde: ‘Met hun kennis en ervaring kunnen zij kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksopdrachten uitvoeren en…
Ipsos benoemt Jon Puleston tot Chief Methodologist
Ipsos heeft Jon Puleston, tot voor kort Vice President of Innovation bij Kantar, benoemd tot Chief Methodologist. Hij is in het congrescircuit geen onbekende. Zo sprak hij op ESOMAR-congressen en op het MIE. ▼ Puleston begon aan opdrachtgeverszijde bij uitgevers Trinity Mirror Group en CNBC Europe. In 2001 richtte hij Media Intelligence op, dat werkt…
Techonomy sluit zich aan bij The Relevance Group
Techonomy, de digitale en data-dienstverlener uit Eindhoven, sluit zich aan bij The Relevance Group, waar ook Markteffect onderdeel van is. The Relevance Group is een groep van gelijksoortige bedrijven in Europa die naast een marktstrategie per land, ook overstijgend op internationale, Europese schaal werkt. ▼ Techonomy startte acht jaar geleden als startup in de digitale…
Op zoek naar een specifiek onderwerp?
Gebruik onze slimme zoekfunctionaliteit om snel het artikel te vinden dat je zoekt.
Drie data-sciencebedrijven verder onder de naam Cmotions
The Digital Neighborhood, een groep Europese techbedrijven die gespecialiseerd zijn in Microsoft AI en Cloud, maakt bekend dat haar drie data-sciencebedrijven, 2Foqus, Active Professionals en Cmotions, samen verder gaan onder de naam van het laatste bedrijf. ▼ Het nieuwe Cmotions richt zich op het leveren van complete end-to-end-oplossingen voor de waardeketen van data met behulp…