Gastvrij in de digitale wereld
Reputatieverlies goededoelensector
MediaTest helpt Stichting AAP en Naturalis met gratis onderzoek
MediaTest vierde onlangs haar 21ste verjaardag met de MediaTestDag. Met het hele bedrijf voerde MediaTest binnen 24-uur belangeloos een volledig onderzoek uit.
Groei van leisure door stijgende welvaart en vitale ouderen
De groei in de sector leisure schakelde in 2019 na een aantal jaar van robuuste groei terug naar een lagere versnelling: van 4,1 procent in 2018 naar 1,5 procent in 2019. Vooral bij restaurants (+0,6%) en cafés (-1,0%) viel de omzetgroei tegen.
Wat vinden mensen van het vrijetijdsaanbod?
Voor de vierde keer is het draagvlak en de waardering voor alle cultuurinstellingen, sportorganisaties, dagattracties en evenementen gemeten per provincie. Dit Vrije Tijd Merkenonderzoek is met de Universiteit van Amsterdam ontwikkeld.
Op zoek naar een specifiek onderwerp?
Gebruik onze slimme zoekfunctionaliteit om snel het artikel te vinden dat je zoekt.
Het innerlijk kompas van Elske Doets: Lever altijd meer dan je klant verwacht
Elske Doets, CEO van Jan Doets America Tours en Zakenvrouw van het jaar 2017, houdt er niet van om dingen rationeel te benaderen. Ze sprak erover op MIE 2018 waar ze pleitte voor speelsheid in marketing. ‘Kijk om je heen. Observeer en probeer iets uit.’