Aanscherping algoritme verandert zoekresultaat Google
De 5 contentcreatietrends van 2021
Wat kun je doen met SEO in de coronacrisis?
Hoe ga je om met je SEO-inspanningen ten tijde van de coronacrisis? Rolf de Rode, Netprofiler, beschrijft in zijn blog wat je kunt doen met SEO in deze tijd.
Hoe realiseer je met content meer impact op je merk en conversie?
Return on Content toont de impact van contentmarketing, niet alleen voor conversie maar ook voor je merkimago en positie in de brand funnel. Om goed de impact van de content in de full funnel én de optimalisatiekansen te meten, gebruiken we een combinatie van onderzoeksmethoden en een framework voor contentmarketing.
Nominaties Dutch Search Awards 2019 bekend
De Dutch Search Awards is een initiatief dat opgericht is om excellentie in de Nederlandse search-industrie in de spotlights te zetten. In totaal zijn er 21 awards, onderverdeeld in vier verschillende categorieën.
Op zoek naar een specifiek onderwerp?
Gebruik onze slimme zoekfunctionaliteit om snel het artikel te vinden dat je zoekt.
Een digital analytics workflow creeëren met R in Google Cloud
Mark Edmondson, Data Insight Developer bij IIH Nordic is spreker tijdens het Digital Analytics Congres. In deze blog gaat hij dieper in op het gebruik van het googleAuthR framework in R.