Best practices | 03 maart 2021
03 maart 2021

De 5 contentcreatietrends van 2021

De manier waarop content tegenwoordig wordt geconsumeerd is drastisch veranderd. Als je jouw doelgroep op een effectieve manier wilt (blijven) bereiken, dan is het een must-do om je contentstrategie daarop aan te passen. Met vijf contentcreatietrends geef je je strategie weer een boost en laat je de concurrentie achter je. Een bijdrage van Whello. De...
Actueel | 28 mei 2020
28 mei 2020

Wat kun je doen met SEO in de coronacrisis?

Hoe ga je om met je SEO-inspanningen ten tijde van de coronacrisis? Rolf de Rode, Netprofiler, beschrijft in zijn blog wat je kunt doen met SEO in deze tijd. 

Actueel | 07 mei 2020
07 mei 2020

Hoe realiseer je met content meer impact op je merk en conversie?

Return on Content toont de impact van contentmarketing, niet alleen voor conversie maar ook voor je merkimago en positie in de brand funnel.

 Om goed de impact van de content in de full funnel én de optimalisatiekansen te meten, gebruiken we een combinatie van onderzoeksmethoden en een framework voor contentmarketing.



Bureaus | 31 oktober 2018
31 oktober 2018

Nominaties Dutch Search Awards 2019 bekend

De Dutch Search Awards is een initiatief dat opgericht is om excellentie in de Nederlandse search-industrie in de spotlights te zetten. In totaal zijn er 21 awards, onderverdeeld in vier verschillende categorieën. 

Actueel | 18 juli 2018
18 juli 2018

Een digital analytics workflow creeëren met R in Google Cloud

Mark Edmondson, Data Insight Developer bij IIH Nordic is spreker tijdens het Digital Analytics Congres. In deze blog gaat hij dieper in op het gebruik van het googleAuthR framework in R. 

Ook de laatste bytes ontvangen?