DDMA stelt Nanda Appelman aan als market insights-specialist

Door Jan Roekens | 10-02-2022

Branchevereniging DDMA heeft Nanda Appelman, hiervoor werkzaam als senior research consultant bij Epiphany RBC, per 1 februari aangesteld als market insights-specialist.

Nanda Appelman deed ruime ervaring in marktonderzoek op binnen de media- en marketingbranche, waaronder bij Talpa Network en IPG Mediabrands. Ze bouwde daar allround onderzoekservaring op, zowel in het zelfstandig uitvoeren als in het adviseren op basis van marktonderzoek. Als market insights specialist gaat ze DDMA en haar leden helpen met het inzichtelijk maken van relevante markttrends en -ontwikkelingen in de sector op basis van bestaande onderzoeken en nieuwe initiatieven.

Diana Janssen, directeur DDMA: ‘Nanda gaat DDMA en onze leden ondersteunen door onderzoek een nog prominentere plek binnen ons kennisaanbod te geven. Met haar komst kunnen we trends en innovaties in de markt eerder oppakken en voorzien van een gedegen onderbouwing.’

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?