DVJ Insights heeft zijn consultancy team uitgebreid met Kathrin Posnanski en Simon Kluge als Senior Business Partners in Duitsland, en Jemma Toynebee-Smith als Client Consultant in de UK. Het drietal is verantwoordelijk voor het ondersteunen van DVJ-klanten in hun zakelijke groeidoelstellingen in beide markten.
Kathrin Posnanski heeft meer dan 20 jaar ervaring in marktonderzoek en marketingconsultancy. Ze is ondernemer, strategisch partner en marktonderzoeker ineen, en heeft gewerkt voor internationale en lokale merken in Duitsland, Noord- en Oost-Europa. Haar expertise is het ontwikkelen van effectieve advertenties op basis van onderzoek en leerprocessen, in combinatie met brand management en brand tracking.
In de afgelopen 12 jaar bekleedde Simon Kluge verschillende leidinggevende posities in de markt. Zo gaf hij leiding aan een marktonderzoeksafdeling aan merkzijde en aan onderzoeks-units aan leverancierszijde. Hij is goed bekend met de vragen en zakelijke behoeften van bedrijven in de DACH-regio en multinationaal opererende ondernemingen.
Jemma Toynebee-Smith heeft brede ervaring in merk-, media- en communicatieonderzoek. Recent bekleedde ze senior merk- en marketingonderzoeksfuncties bij twee vooraanstaande retailbanken. Daarvoor werkte ze meer dan acht jaar bij Kantar in verschillende posities, waaronder Director bij Kantar Millward Brown, gespecialiseerd in merk- en communicatieonderzoek, en als Senior Director bij Kantar Worldpanel, met een focus op Shopper Analytics.