Kantar benoemt Alexis Nasard tot CEO
Alexis Nasard is per 30 december a.s. benoemd tot CEO van Kantar. Hij volgt Eric Salama op, die Kantar in februari verliet na de afronding van de gedeeltelijke verkoop van WPP aan private equity-firma Bain Capital.
Alexis Nasard staat sinds 2016 aan het roer van Bata en bekleedde daarvoor diverse functies bij Heineken, waaronder die van president van Heineken West-Europa en als CMO (wereldwijd). Hij heeft ongeveer 30 jaar ervaring in FMCG en retail, waarvan 17 jaar bij Procter and Gamble.
Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur
Deze artikelen vind je vast ook interessant
Léonie Koning nieuwe Global Commercial Director van DVJ Insights
DVJ Insights heeft Léonie Koning benoemd tot Global Commercial Director. Zij is per 1 januari begonnen. Ze werkte als CEO bij mediabureau Initiative Nederland en later als President van Initiative EMEA. ▼ Met de benoeming van Koning wil DVJ verder streven naar de integratie van wereldwijde activiteiten, klantrelaties versterken en voortdurende groei in marktonderzoek en…
Henk Meurs Algemeen Directeur a.i. van Panteia, MuConsult en Revnext
Panteia, MuConsult en Revnext kondigen de benoeming aan van Henk Meurs (foto) tot Algemeen Directeur a.i. van de groep. Henk Meurs volgt Jan-Willem Siebers op, die na acht jaar besloten heeft een nieuwe uitdaging aan te gaan. ▼ De drie organisaties zijn werkzaam op het gebied van mobiliteit, transport, brede welvaart en cybersecurity. Over zijn…
DVJ Insights benoemt Job Verhoeve tot consultant
DVJ Insights kondigt de aanstelling aan van Job Verhoeve als consultant. Hij heeft meer dan 12 jaar ervaring in onderzoek en media en brengt daarmee een diepgaand begrip mee van het medialandschap en consumentengedrag. ▼ Job Verhoeve begon zijn carrière bij een onderzoeksbureau, waar hij vijf jaar werkte aan het ontwikkelen van zijn expertise in…