Kantar benoemt Alexis Nasard tot CEO
Alexis Nasard is per 30 december a.s. benoemd tot CEO van Kantar. Hij volgt Eric Salama op, die Kantar in februari verliet na de afronding van de gedeeltelijke verkoop van WPP aan private equity-firma Bain Capital.
Alexis Nasard staat sinds 2016 aan het roer van Bata en bekleedde daarvoor diverse functies bij Heineken, waaronder die van president van Heineken West-Europa en als CMO (wereldwijd). Hij heeft ongeveer 30 jaar ervaring in FMCG en retail, waarvan 17 jaar bij Procter and Gamble.
Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur
Deze artikelen vind je vast ook interessant
Jamal Khadar Associate Director bij Opinium Amsterdam
Het in Londen gevestigde insightsbureau Opinium heeft voormalig 2CV-onderzoeker Jamal Khadar aangesteld als Associate Director voor het Amsterdamse kantoor van de groep. Opinium, opgericht in 2007, heeft ook kantoren in New York en Kaapstad. ▼ Opinium richt zich op onderzoek in voor verschillende branches, onder andere op het gebied van merk en communicatie, producten, klanten…
Elf nieuwe medewerkers voor Markteffect
Markteffect heeft elf experts toegevoegd aan het team, waaronder drie client consultants en vijf research-experts. Verder zijn er twee data-specialisten en een projectmanager dataverzameling benoemd. ▼ De nieuwe medewerkers versterken, aldus Markteffect, de organisatie met jarenlange onderzoekservaring aan zowel bureau- als klantzijde: ‘Met hun kennis en ervaring kunnen zij kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksopdrachten uitvoeren en…
DVJ Insights breidt consultancyteam uit
DVJ Insights voegt vier nieuwe consultants toe aan het global consultants-team. Zij gaan werken bij de kantoren in Duitsland, Nederland, de Nordics en het Verenigd Koninkrijk. DVJ wil op deze manier nog betere op maat gemaakte onderzoeksoplossingen bieden. ▼ De eerste van de vier is Dr. Kai Geertsema. Hij gaat werken vanuit Hamburg. Met 24…