Bij DVJ Insights is per 1 januari Jori van de Spijker aangesteld als Managing Consultant Nederland (voorheen Practice Lead Brand & Communication bij DVJ Insights) en Judith Lieftink als Research Director. De versterking van het team is onderdeel van de structurele groei die het onderzoeksbureau doormaakt.
Marieke van Echtelt, Managing Director DVJ Research Group: ‘We zijn een snelgroeiende organisatie, zowel in Nederland, als in de UK en Duitsland. Een Managing Consultant in elke markt bevordert de focus op onze internationale groei-ambitie. Jori is een van de meest gepassioneerde research consultants in de markt, en heeft afgelopen jaren laten zien dat klanten hem hierom waarderen. Daarnaast hebben we de laatste maanden ons Research Team flink uitgebreid. Het continu leveren van kwaliteit en flexibel zijn, ligt in de werkwijze en ontwikkeling van onze medewerkers. De ervaring van Judith aan zowel bureau- als klantzijde, sluit naadloos hierbij aan. Met de komst van Judith kunnen we de ontwikkeling van onze medewerkers in het Research Team nog meer faciliteren.’
Jori van de Spijker is sinds oktober 2018 werkzaam bij het onderzoeksbureau, waar hij als Client Consultant en Practice lead verantwoordelijk was voor merk- en communicatie-onderzoek.
Judith Lieftink is opgeleid als socioloog en werkt al haar hele carrière in onderzoek, afwisselend aan klant- en bureauzijde.