Ruigrok NetPanel heeft de afgelopen tijd het team uitgebreid met zes nieuwe mensen. We stellen ze even voor.
Helen van Maarschalkerweerd versterkt het kwantitatieve team. Ze heeft een achtergrond in levensmiddelentechnologie. Voordat ze de overstap maakte naar Ruigrok NetPanel werkte ze als kwaliteitsmanager consumentenonderzoeken bij Jumbo.
In oktober voegden zich twee nieuwe medewerkers bij het kwalitatieve team.
Desiré Schoondermark is opgeleid als economisch- en consumentenpsycholoog. Tijdens haar studie verdiepte ze zich in de onderliggende psychologische mechanismen die keuzes en beslissingen van consumenten beïnvloeden.
Yvonne Drijver heeft een bachelor in culturele antropologie en ontwikkelingssociologie en een master in marketing. Hiervoor schreef ze een thesis over het effect op koopgedrag als consumenten kleding zien op verschillende maten modellen in de e-commerce.
Nog voor die tijd werd het team versterkt met Nanette van Haften, Janelle Diphoorn en Natalia Valk. Nanette heeft een achtergrond in business intelligence & service design. Janelle Diphoorn heeft een bachelor in economics & business economics en een master in marketing intelligence & management. Voorheen werkte ze als marketing- en communicatieadviseur. Haar rol is een combinatie van kwantitatief onderzoek en marketing- en communicatiewerkzaamheden. Natalia Valk heeft al een aantal jaar ervaring als marktonderzoeker. Door haar studie social psychology heeft ze zich breed ontwikkeld op het gebied van consumentengedrag. Naast haar werk zit ze in het bestuur van SMART (voor young professionals op het gebied van marketing en research).
Ruigrok NetPanel is kennispartner van Daily Data Bytes. Word ook kennispartner en bereik onze lezers via web, socials en nieuwsbrief met jouw content. Neem contact op met Tjitske Buurman voor meer informatie.