Personalia | 20 juni 2023
20 juni 2023

Bart Jenezon nieuwe manager interviewer-community MCM Research

Speerpunt voor MCM Research in 2023 is het aantrekken van nieuwe interviewers in Nederland, België en Frankrijk. Daaraan is behoefte omdat het bureau groeit in deze landen. Om het groeiproces in goede banen te leiden heeft MCM Research Bart Jenezon aangetrokken, die als marketeer en ondernemer zorg moet dragen voor een toename van het interviewerkorps...
Personalia | 15 juni 2023
15 juni 2023

Bart Massa benoemd tot Managing Director van Validators Insights

Validators kondigt de benoeming aan van Bart Massa als Managing Director van Validators Insights. Hij zal leiding geven aan het team dat verantwoordelijk is voor consultancy en het uitvoeren van klantprojecten. Validators ziet zijn benoeming als een belangrijke stap om de autonomie van het bureau verder te vergroten en nauwere samenwerking te bevorderen met de...
Personalia | 30 mei 2023
30 mei 2023

DVJ’s consultancyteam verder uitgebreid

Het consultancyteam van DVJ Insights is uitgebreid met twee nieuwe medewerkers: Kirsten Bartels versterkt het kantoor in Hamburg en Mark van Koolwijk doet dat in Utrecht. Mark van Koolwijk zal deel uitmaken van een team van Roderik Sorbi en Kirsten Bartels versterkt het team van Jemma Toynebee Smith in Hamburg. Kirsten Bartels (rechts) werkte meer...
Personalia | 23 mei 2023
23 mei 2023

Daan van Exel benoemd tot Senior research manager bij Sparkey | Motivaction

Daan van Exel is begonnen als Senior research manager in het HR-expertteam van Motivaction: Sparkey. Hij neemt zijn jarenlange HR-ervaring en -expertise mee uit zijn werkzaamheden voor Kantar, MWM2 en InnerVoice. Daan van Exel (foto): ‘Bij Sparkey verdiep ik mij onder andere in arbeidsmarktonderzoek. Verder ben ik bezig om het medewerkersonderzoeksinstrument door te ontwikkelen. Ik...
Personalia | 23 mei 2023
23 mei 2023

Bart Kleijn naar Ferro Explore

Ferro Explore heeft een nieuwe senior kwalitatief onderzoeker: Bart Kleijn. Hij is op 1 mei 2023 begonnen. Met zijn komst voegt Ferro ruim 30 jaar ervaring in kwalitatief onderzoek toe aan het bureau. Bart Kleijn (foto) werkte onder meer bij PQR, bij de afdeling kijk- en luisteronderzoek van de NOS en hij was de afgelopen...
Personalia | 30 maart 2023
30 maart 2023

Norstat benoemt Kjell Massen tot Head of Quantitative & Business Development

Norstat versterkt het kwantitatieve aanbod in Nederland met senior expertise met de benoeming van Kjell Massen tot Head of Quantitative & Business Development. Norstat is sinds 2021 actief in Nederland door de overnames van Respondenten.nl en CG Research. Norstat Nederland ontstond door de fusie van deze twee bedrijven te combineren met de internationale Norstat Group....
Personalia | 02 maart 2023
02 maart 2023

Crowdtech benoemt Daniel Nokes tot Managing Director

Daniel Nokes (foto) is per 1 maart begonnen als nieuwe Managing Director bij Crowdtech, dat met Crowdtech Insights een SaaS-platform levert voor online kwalitatief en kwantitatief marktonderzoek. Nokes was al bij eerder bij Crowdtech betrokken en werkte daarna bij The Valley en Ematters. Hij neemt de positie over van Hemmo Vriend, oprichter van Crowdtech, die...
Personalia | 28 februari 2023
28 februari 2023

MWM2 versterkt de organisatie met Aletta Nijboer en Armin van Oosten

MWM2 breidt de organisatie uit Aletta Nijboer en Armin van Oosten. Aletta Nijboer is begin dit jaar begonnen als senior research consultant. Armin van Oosten begon in januari als Business Development Manager. Aletta Nijboer heeft jarenlang ervaring opgedaan bij verschillende grote bureaus (Research International, Trendbox, TNS Nipo). Armin van Oosten heeft ruim 10 jaar ervaring...
Personalia | 22 december 2022
22 december 2022

Sjoerd Pennekamp verlaat Stichting Kijkonderzoek

Sjoerd Pennekamp vertrekt per 1 januari 2023 bij Stichting Kijkonderzoek (SKO). Als directeur was hij sinds 2018 verantwoordelijk voor de kijkcijfers en was hij nauw betrokken bij de opzet van het nieuwe Nationaal Media Onderzoek (NMO). Sjoerd Pennekamp was een van de architecten van het NMO-design. NMO is het eerste bereiksonderzoek ter wereld dat crossmediaal...
Personalia | 20 december 2022
20 december 2022

Kantar Introduces Global Connected Data Solutions Team

Kantar has announced the launch of the Global Connected Data Solutions Team within its Profiles division. Directed by Jason Dodge, as the team managing director, these experts will be helping advertisers maximise the value of their existing client (first-party) data. The new team is tasked with combining this first-party data with additional insights from Kantar's...
Personalia | 24 november 2022
24 november 2022

Nieuwe Chief People Officer bij InSites Consulting

InSites Consulting heeft Els De Paepe benoemd tot Chief People Officer. Zij neemt de leiding over van Quentin Ashby (voormalig CEO van Join the Dots) die bij InSites Consulting een nieuwe rol krijgt als Global Head of ESG. Els de Paepe kan bogen op een uitgebreide ervaring in senior strategische en operationele HR-functies in de...
Personalia | 24 november 2022
24 november 2022

Ipsos Nederland benoemt Istvan Hajnal tot Insights Director mediabereiksonderzoek

Istvan Hajnal zal als Insights Director het Ipsos-datateam voor mediabereiksonderzoek in Nederland gaan leiden. Hij houdt zich bezig met het Nationaal Media Onderzoek (NMO) en de Affluent Surveys. Het team is een aanvulling op het bestaande data-science- en analytics-team, dat zich richt op data-analyses en innovaties voor de hele organisatie. Hij zal ook gaan samenwerken...

Ook de laatste bytes ontvangen?