Advertentie | 01 oktober 2024
01 oktober 2024

Miles Research laat AI input combineren

Miles Research is volop bezig met AI-oplossingen en ze publiceren er ook over in blogs. Onlangs verscheen blog nummer 7, en ook die gaat over ‘integrated AI’, oftewel AI-in toepassingen van onderzoek. Deze keer is het onderwerp de combinatie van verschillende vormen van input met behulp van AI in het PowerBI-dashboard. ▼ In veel van…

Actueel, Advertentie | 27 augustus 2024
27 augustus 2024

Miles Research presenteert tien AI-oplossingen

Miles Research ontwikkelt volop AI-oplossingen. Ze doen er verslag van in tien artikelen die je kunt vinden op hun site. Alle oplossingen past Miles toe in de normale onderzoeksmethodieken. Daarom spreken ze ook over ‘integrated AI’. Dit verlaagt de drempel voor gebruik aanzienlijk. ▼ Miles Research past AI toe aan de datacollectiekant, maar ook aan…

Advertentie | 09 april 2024
09 april 2024

Hoe UWV de gebruikerservaring verbetert dankzij Norstat

Het UWV wil mensen die op zoek zijn naar werk, langdurig ziek zijn, of arbeidsongeschikt, op een zo prettig mogelijke wijze ondersteunen op het gebied van werk en inkomen. Een heldere en toegankelijke website speelt daarbij een sleutelrol. Norstat helpt hen daarbij. Britta van Roon (foto), Client Success Manager bij Norstat, vertelt in deze blog…

Advertentie | 09 november 2023
09 november 2023

Norstat: de one-stop-shop voor dataverzameling

Norstat, voortgekomen uit de overname van Respondenten.nl en CG Research, is in Nederland sinds 2021 actief. De afgelopen twee jaar heeft Norstat zich verder ontwikkeld om voor Nederlandse bedrijven dé partner te worden op het gebied van respondentenwerving en dataverzameling. Onder het motto ‘Know your world’ helpen we onze opdrachtgevers bij het verzamelen van inzichten…

Advertentie | 05 juli 2022
05 juli 2022

Nieuwe positionering Blue Field Agency en introductie data scan

Blue Field Agency lanceert een nieuwe positionering en een data scan om merken te helpen om meer grip op data te krijgen. Bedrijven écht datagedreven laten groeien vraagt om een nauwe link tussen marketing, creatie, insights, development en advanced analytics. Blue Field Agency combineert deze expertises in de nieuwe positionering waarbij data en advanced analytics...
Advertentie | 09 juni 2022
09 juni 2022

Nieuws van het Haystack Innovatie Lab – real life-testen op social media

Snelheid en flexibiliteit zijn cruciaal in de hedendaagse business, er is immers een voortdurende vraag naar snellere ontwikkeling en innovatie. Vorig jaar introduceerde Haystack Consulting een nieuwe kijk op innovatie, Finish First genaamd. Een visie gestoeld op het agile & start-up gedachtegoed. Nu wil het bureaus het nieuwste project uit het Innovatie Lab voorstellen: real...
Advertentie | 10 mei 2022
10 mei 2022

MI Match presenteert vacatures in marktonderzoek en data-analytics

MI Match is actief op het gebied van selectie van vaste krachten en freelancers voor marktonderzoek en data-analytics. Het bureau geeft hun én bedrijven zo de mogelijkheid om de beste keus te maken voor carrière en organisatie. MI Match schreef de volgende bijdrage. Ben jij toe aan een volgende stap in je carrière? Of ben...

Ook de laatste bytes ontvangen?