Nieuwe positionering Blue Field Agency en introductie data scan

Door Job van den Berg | 05-07-2022

Blue Field Agency lanceert een nieuwe positionering en een data scan om merken te helpen om meer grip op data te krijgen.

Bedrijven écht datagedreven laten groeien vraagt om een nauwe link tussen marketing, creatie, insights, development en advanced analytics. Blue Field Agency combineert deze expertises in de nieuwe positionering waarbij data en advanced analytics altijd de basis zijn. We brengen datagedreven marketing, samen met onze klanten, echt in de praktijk. Bedrijven krijgen controle over key metrics in de organisatie en kunnen betere businessbeslissingen nemen.

In de markt ziet Blue Field Agency dat veel bedrijven nog altijd struggelen om datagedreven werken in de praktijk te brengen. Uit onderzoek van de DDMA blijkt dat de meerderheid nog steeds beslissingen neemt op basis van gut feeling. Vaak ontbreekt het aan support van de business om met data aan de slag te gaan en dat verklaart waarom het lastig is om rendement uit data te halen. Maar hoe breng je daar als organisatie verandering in?

Met de Data Scan die Blue Field Agency heeft gelanceerd, weten merken of ze data-proof zijn, hoe ze meer grip op data kunnen krijgen en welke oplossingen er zijn. Vul de Data Scan in en weet hoe ver jouw organisatie is op het gebied van data en waar je aan moet werken.

Bekijk de nieuwe website van Blue Field Agency: www.bluefieldagency.com

Job van den Berg is Chief Data & Insights Officer bij Blue Field Agency

Blue Field Agency is Kennispartner van Daily Data Bytes

Auteur: Job van den Berg, Chief Data & Insights Officer, Blue Field Agency

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?