Met hun inspirerende en bestbeoordeelde sessies over datavisualisatie en neuromarketing openen zij Best of MIE ’21 op 22 en 23 september Live in de Jaarbeurs.
Ontdek alles over de manier om impact te maken in presentaties, of kruip in het brein van je (website) bezoeker en neem de onbewuste hobbels in je customer journey weg.
Michiel Dullaert, winnaar Road to MIE’21
Data + visualisatie + storytelling = dé manier om impact te maken in presentaties, zowel online als offline. Dit jaar was alles anders: werken vanuit huis, de inzichten online delen. Anders biedt ook kansen. Nieuwe mogelijkheden om mensen te inspireren met inzichten. DePerfecteGrafiek presenteert het inspirerende vervolg op de populaire sessies van eerdere MIE-edities over datavisualisatie en data visual storytelling. 10+1 Data Visual Storytelling-tips om presentaties onvergetelijk te maken, zowel online en offline.
Tim Zuidgeest, Unravel Research:
Wist je dat banner-blindness ook al voorkomt in promotionele emails?
Ontdek hoe een kijkje in het brein je helpt om de onbewuste hobbels in de customer journey weg te nemen. Ga mee op reis door de wereld van neuromarketing en usability.
Tim onthult hoe je hersenwetenschap kunt gebruiken om meer breinvriendelijke websites, verleidende advertenties en overtuigende emails te maken. Lees ook zijn blog op Daily Data Bytes.
Maak je keuze en bestel een ticket voor slechts € 129,50!
Kun je niet kiezen? Profiteer dan van een zeer voordelig passe-partout en kom beide dagen.
Naast deelname aan de lezingen heb je ook de mogelijkheid om deel te nemen aan een van de interessante masterclasses of expertsessies. Bekijk het volledige programma op mie.nl