Blue Field Agency start het eerste kwartaal van 2022 met een nieuwe strategie en een aanvulling op het leiderschapsteam met Barbara Keurntjes als nieuwe CEO en Job van den Berg als Chief Data & Insights Officer. Hij geeft leiding aan de Insights en Advanced Analytics teams, voorheen bekend onder de labels Totta Research en Totta Data lab.
Job van den Berg zegt over zijn komst bij Blue Field Agency: ‘In deze rol komt voor mij alles samen. Merken aantoonbaar laten groeien met data (science) en analytics als driver is een uitdaging waar we het veel over hebben. Door aan het roer te staan van de succesvolle Insights en Advanced Analytics-afdelingen kan ik samen met mijn teams hieraan een aantoonbare bijdrage leveren. Mijn ervaring bij DPG Media en Kantar neem ik mee om de brug te slaan tussen data, analytics, strategie, insights en marketing.
Barbara Keurntjes over haar komst: ‘Blue Field Agency bouwt business en brands powered by data, dat is precies waar op dit moment ook behoefte aan is. Samen met de ruim 80 professionals bij Blue Field Agency werken we elke dag voor klanten met zeer uiteenlopende uitdagingen, variërend van L’Oreal tot startend social gaming sports network AXXS. We groeien hard, ik geef daar als CEO graag leiding aan. Ik neem mijn ervaring bij bedrijven als D-reizen, Shoeby en Havas Media daar graag in mee.’