Elk jaar organiseert MediaTest, onderzoeksbureau gespecialiseerd in media- en communicatieonderzoek, de MediaTestDag. Tijdens deze dag viert MediaTest haar verjaardag door binnen een dag een volledig onderzoek te doen naar een maatschappelijk relevant vraagstuk. Gratis en voor niks. In eerdere jaren vond er onderzoek plaats voor Stichting Jarige Job, Naturalis en het Fonds Gehandicaptensport. Wie de volgende organisatie wordt kun je zelf bepalen. Meld nu je onderzoeksvraag aan!
MediaTest staat met het hele team 24 uur lang klaar om de uitgekozen onderzoeksvraag te beantwoorden. Het bureau wil op deze manier een bijdrage leveren aan een maatschappelijk relevant doel. De datum van de MediaTestdag wordt afgestemd met de organisatie van het onderzoeksproject dat wordt uitgekozen. Iedereen kan een onderzoeksvraag inzenden.
Waar moet het onderzoekproject aan voldoen?
- het moet maatschappelijk verantwoord/relevant zijn,
- sympathiek, en
- uitvoerbaar binnen 24 uur
Je kunt het vraagstuk tot uiterlijk zaterdag 30 april aanmelden. Klik hier en stuur je inzending (met een korte toelichting) in.
Vragen? Bel of mail naar Bel Eline de Jong op 020 – 410 00 00 of naar edejong@mediatest.nl.