Topic of the Year symposium over customer experience
Op 19 mei a.s. vindt in Amsterdam een middagsymposium plaats rond het thema ‘Customer Experience Management in the Digital Age’. Drie wetenschappers delen dan hun kennis over dit onderwerp.
De drie wetenschappers op deze middag zijn Mirella Kleijnen – Vrije Universiteit Amsterdam, Evert de Haan – Rijksuniversiteit Groningen en Anne-Kathrin Klesse – Erasmus Universiteit Rotterdam. Zij strijden bovendien voor de MOAward voor Insights Scientist of the Year 2022. Het symposium vindt plaats in het House of Watt in Amsterdam. Bekijk hier het programma en meld je kosteloos aan voor dit symposium!
Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur
Deze artikelen vind je vast ook interessant
Hoe AI opdrachtgevers én bureaus aan meer waarde helpt
AI geeft de sector de mogelijkheid om de samenwerking tussen bureaus en opdrachtgevers van een nieuwe impuls te voorzien. Daarbij gaan opdrachtgevers niet langer betalen voor wat bureaus doen, maar voor wat ze weten. Dat betoogt Richard Owen, hoofd innovatie van de Firefish Group. ‘Je hebt aan beide kanten moed en verbeeldingskracht nodig om een…
AI Act en emotie- en sentimentanalyse – let op de risico’s
Begin augustus trad Europese AI Act in werking. Klantcontactcentra moeten ermee rekening houden. Op de website Klantcontact.nl wordt uiteengezet wat de Act betekent voor emotiedetectie en sentimentanalyse. ‘Wat vandaag een handige innovatie lijkt, kan morgen in strijd zijn met de wet.’ ▼ De website van Klantcontact stelt dat emotiedetectie en sentimentanalyse vaak door elkaar worden…
Synthetische data missen logische consistentie
Strat7, dat zich richt op strategisch inzicht en klantanalyse, heeft een whitepaper gepubliceerd over de prestaties en betrouwbaarheid van synthetische data in marktonderzoek. Daar blijkt nog het nodige aan te mankeren. ‘De nauwkeurigheidsnorm die aanbieders van synthetische data hanteren is academisch.’ ▼ De whitepaper, ‘Putting Synthetic Data to the Test: A Real-World Evaluation‘, bevat een…