Blauw Research is per 1 mei versterkt met Ed Borsboom. Hij heeft een ruime en brede ervaring in marketing, branding, media, communicatie en vooral ook in onderzoek. Borsboom werkte onder meer bij Talpa Network, Mediaxplain, GfK, Kantar en voor een brede keur aan merken, van Nationale Postcode Loterij, Philips, PON, T-Mobile, Douwe Egberts, Heineken tot DPC.
‘Merkonderzoek raakt aan steeds meer verschillende expertises. Onze klanten hebben daarom een steeds bredere vraag als het gaat om het bouwen, onderhouden en vooral het laten groeien van hun merken. De kennis en ervaring die Ed combineert is uniek en gaat ons helpen om klanten beter en breder van dienst te kunnen zijn.’ zegt Jos Vink, CEO van Blauw.
Ed Borsboom: ‘Onderzoek en data zijn altijd de basis geweest in mijn werk, eerst vanuit bureaukant en daarna als mediastrateeg en marketeer, waarbij merkgroei steeds het doel was. Steeds meer merken zien het belang van het versterken van hun merk. Vanuit evidence based marketing is de expertise van Blauw daarin de sleutel. Ik ga er met veel plezier aan de slag met een sterk gemotiveerd team.’