DVJ Insights breidt het consultancyteam verder uit met de aanstelling van Ben van der Werf en Sonja van den Berg als Client Consultant. Vanuit het kantoor in Utrecht is het tweetal verantwoordelijk voor de verdere groei van het nationale en internationale klantportfolio en de ondersteuning van klanten in hun zakelijke groeidoelstellingen.
Jori van de Spijker, Global Commercial Director, zegt over de uitbreiding: ‘Als een van de snelstgroeiende bureaus van Europa is het belangrijk het team uit te breiden, maar onze ambitie om alleen de beste mensen aan te trekken blijft uiteraard voorop staan. Ik ben dan ook trots dat sterke marktonderzoekexperts als Ben en Sonja voor ons hebben gekozen.’
Ben van der Werf is een onderzoeks- en insights professional met brede internationale ervaring. Voor DVJ Insights werkte hij als Global Research Partner voor Opeepl in Kopenhagen en in diverse internationale rollen bij Nielsen en GfK. Ben van der Werf: ‘DVJ Insights is succesvol door zijn unieke methodologie, zoals MassQual, de proactieve service en hoogwaardige insights die steeds beter resoneren bij nationale en internationale klanten. Er is een focus op kwaliteit en content die mij zeer aanspreekt.’
Sonja van den Berg is een ervaren consumer & shopper insights professional met ervaring aan zowel klant- als bureauzijde. Ze werkte eerder als Consumer Insights Leader Benelux voor NielsenIQ, daarnaast in verschillende consumer & insightsrollen bij Albert Heijn en als Consumer Insights- en Research Manager bij PepsiCo en Millward Brown.