A better User Experience because of Data centralization & Online personalization
One of the topics at Digital Analytics Congres this year is data centralization and online personalization. These terms are not new, on the contrary, but years ago they were used by everyone and become more like buzzwords.
Recently companies are getting the hang of it and it’s about time. McKinsey wrote an interesting blogpost recently about these topics: A technology blueprint for personalization at scale.
Come and find out how KPN is creating better user experience with personalization and data centralization at Digital Analytics Congres on October 8, 2019. Get your tickets here: https://www.digitalanalyticscongres.nl/tickets
Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur
Deze artikelen vind je vast ook interessant
Datachaos in de VS: wat dat betekent voor Europa en Nederland
De tijdelijke overheidssluiting in de Verenigde Staten heeft meer stilgelegd dan alleen de politiek. Door de stopzetting van officiële publicaties, zoals werkgelegenheids- en inflatiecijfers, raken beleidsmakers wereldwijd tijdelijk “data-blind.” ▼ Wereldwijde afhankelijkheid van Amerikaanse data De VS vertegenwoordigt een kwart van de wereldeconomie. Wanneer de datastroom daar stilvalt, voelen centrale banken en regeringen dat tot…
Publicis zet standaard voor AI in marketing: groei zonder overnames, maar met data en intelligentie
Publicis, ’s werelds grootste advertising holdinggroep, heeft opnieuw zijn omzetverwachting verhoogd en bevestigt zijn reputatie als marketingnetwerk dat AI niet alleen test, maar al winstgevend toepast. Terwijl concurrenten nog experimenteren, draait het Franse concern voluit op wat het zelf noemt “AI maturity as a service.” ▼ AI als groeimotor CEO Arthur Sadoun is duidelijk: “Artificial…
Zichtbaar in AI: zo meten Nederlandse marketeers hun positie in ChatGPT en Google.
Steeds vaker komt het eerste antwoord niet van traditioneel zoeken, maar van AI. ChatGPT, Perplexity en Google’s AI Overviews geven gebruikers directe antwoorden, zonder dat ze nog als detectives het web hoeven af te speuren. Dat maakt het lastig om te meten wat dit oplevert, maar niet onmogelijk. Met de juiste aanpak ontdek je hoeveel…