DVJ Insights breidt het consultancy team verder uit met de aanstelling van Yvette Westerbaan als Client Consultant in Nederland en Tia Best als Client Consultant in het Verenigd Koninkrijk. Het tweetal is verantwoordelijk voor de verdere groei van DVJ Insights en het ondersteunen van huidige nationale en internationale klanten in hun groeidoelstellingen.
Yvette Westerbaan heeft als ervaren consultant veel organisaties geholpen bij het optimaal inzetten van onderzoek. Voorafgaand aan haar komst bij DVJ Insights werkte ze als consultant bij GfK en Excap. Al tijdens haar studie begon ze in de wereld van marktonderzoek te werken en deed ze zowel ervaring op aan kwalitatieve als aan kwantitatieve zijde, en ze kent daardoor de kracht van het combineren van databronnen.
Tia Best is een doorgewinterde marketingprofessional met meer dan 16 jaar ervaring in mediastrategie, communicatieplanning, onderzoek, data en digitale media. Ze werkte bij de de grootste internationale communicatiebureaus, waaronder Publicis, WPP en Dentsu. Later ging ze aan de slag bij GfK als Global Business Development Director, waar ze werkte met de grote internationale media- en FMCG-merken. Meest recentelijk werkte ze bij Material als Assistant General Manager waar ze een team van onderzoekers leidde en verantwoordelijk was voor het stimuleren van klantrelaties.
Jori van de Spijker, Global Commercial Director, over de uitbreiding: ‘In de eerste helft van 2022 zijn we enorm gegroeid, en de verdere uitbreiding van ons global consultancy team is de volgende stap in deze ontwikkeling. Om onze klanten van de beste en meest innovatieve oplossingen te blijven voorzien is het belangrijk dat we meegroeien met de behoeftes in de markt. Met de kennis en ervaring van Yvette en Tia zijn we klaar voor deze volgende stap, en ik kijk enorm uit naar de samenwerking.’