Kirsten Andres RM nieuwe vice-voorzitter European Marketing Confederation
Kirsten Andres RM, is naast het feit dat zij voorzitter/directeur is bij NIMA, sinds kort ook benoemd tot vice-voorzitter van het bestuur van de European Marketing Conferation (EMC) als opvolger van Martin Huisman RM. Kirsten Andres: ‘Ik kijk ernaar uit om met ieder van het EMC-bestuur samen te werken en de kennis tussen verschillende landen te delen en daarmee te vergroten. Laten we EMC groter, sterker en zichtbaarder te maken in Europa.’
Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur
Deze artikelen vind je vast ook interessant
Jori van de Spijker benoemd tot Global Head of Brands & Communication DVJ Insights
DVJ Insights kondigt de promotie aan van Jori van de Spijker tot Global Head of Brands & Communication. Het gaat hier om een nieuwe functie. De benoeming maakt deel uit van het streven van DVJ Insights om de domeinexpertise te verdiepen en het leiderschapsteam te versterken. DVJ Insights breidt snel uit, met een verdubbeling van…
Jürgen Warnecke benoemd tot teamleider Financial Services bij Ipsos I&O
Ipsos I&O heeft voormalig Manager Human Data & Insights van Aegon Jürgen Warnecke benoemd tot teamleider Financial Services. Jürgen Warnecke heeft 25 jaar ervaring in marktonderzoek en data-analyse. Hij werkte voor global insights agency SKIM en voor KPN, en stapte vervolgens over naar verzekerings-, pensioen- en bankbedrijf Aegon, waar hij de afgelopen tien jaar verantwoordelijk…
Nieuwe voorzitter en directeur voor VINEX
Wisselingen bij VINEX, de opdrachtgever voor het online bereiksonderzoek. Carla der Kinderen (RTL / Ad Alliance) neemt de voorzittersrol over van Rien van Beemen (Mediahuis). Joris van Lierop wordt de nieuwe directeur van VINEX. Hij neemt deze positie over van Karin Schut, een van de grondleggers van het nieuwe bereiksonderzoek. Nu de nieuwe NMO-organisatie in…