Met zijn bijdrage “De squeeze tussen ‘discount’ en ‘digital’: nieuwe uitdagingen voor service supermarkten” won Laurens Sloot van de Rijksuniversiteit Groningen, de Insights Scientist van het jaar 2019.
Insights Scientist van het jaar 2019 is Laurens Sloot van Rijksuniversiteit Groningen. Binnen het door de jury gekozen thema ‘Surviving the Retail Revolution’ maakte Sloot het meeste indruk. Zo is hij onder andere hoogleraar Retail Marketing en oprichter van de EFMI business school, een kennisinstituut op het gebied van food retail en merkenbeleid. Zelf zei Sloot het meest trots te zijn op het feit dat mensen ‘herkennen en erkennen dat ik met een been in de wetenschap en een been in de praktijk sta’. Sloot won van Els Gijsbrechts van Universiteit van Tilburg en Robert Roodekerk van Erasmus Universiteit.
Lees hier het juryrapport.
Voor meer informatie over de MOAwards zie: www.moawards.nl of via de MOA.
E: info@moaweb.nl / T: 020 – 581 07 10