Op 25 en 26 oktober a.s. wordt in Dublin de Shopper Brain Conference Europe gehouden. Het is dé plek om alles te weten te komen over wat het brein doet op de winkelvloer. Hoe verkoop je je producten, hoe kun je de wensen van consumenten nog beter begrijpen en hoe communiceer je nog effectiever met kopers. D&IN-leden krijgen korting op de toegangsprijs voor het congres!
Op het congres komen onderwerpen aan de orde als: winkelgedrag, non-verbale triggers en symbolen, private label versus merk in het brein, de story behind storytelling, het optimaliseren van het schap én neuroscience.
Op beide dagen van het congres is er een uitgebreid programma met sprekers van bedrijven en uit de wetenschap. Onderwerpen zijn o.a. shopping experience, trends, social listening, semiotiek, hoe meet je live shopper-gedrag, eye-tracking en de opkomende rol van AI tijdens het winkelen.
Leden van het Data & Insights Network krijgen korting op de toegangsprijs voor het congres. Er is een totaalpakket, inclusief vlucht, taxivervoer, hotel, congrestoegang en congresdiners.
Informatie en aanmelden: Data & Insights Network — Shopper Brain Conference