Op 12 oktober 2023 organiseert Platform Innovatie Marketing (PIM) een event rond AI, big data, marketing mix modelling en ChatGPT: het MarTech Fest 2023. Het vindt plaats bij iO digital in Amsterdam.
Het MarTech Fest 2023 moet marketeers inspireren en informeren over de kracht van technologie en data in marketing. Er zijn sprekers en er is ruimte voor verdiepingssessies in een drie breakout-rooms.
Keynote is AI-pionier Rodger Werkhoven, die een bijdrage levert met als titel ‘AI will not replace you. A person using AI will’. Hij is pionier in de ontwikkeling van generatieve AI-modellen. Als Executive Creative Director bij iO, Independent Creative Director bij OpenAI en mede-oprichter van CollaborAitors, heeft Werkhoven de grenzen van AI-gegenereerde ‘kunst’ verlegd, wat beloond werd met talloze prijzen, waaronder de prestigieuze Cannes Lions Award en een scala aan gouden Effie Awards.
Lars van Tulden houdt een presentatie over marketing mix modelling: ‘The Future is Modelled: versterk Online Marketing met Data Modelling’. Hoe kun je zonder extra kosten conversies maximaliseren voor verschillende marketingkanalen?
‘Autoriteit in klantbehoeften’ heet de presentatie van Joost van de Velde. Als expert op het gebied van innovatie en klantbehoeften zal hij vertellen hoe generatieve AI kan worden ingezet om synthetische persona’s te creëren en zo dieper inzicht in klanten te krijgen. Ontdek hoe innovatie in producten, diensten en businessmodellen de sleutel kan zijn tot duurzame groei.
In exclusieve break-out rooms kun je in gesprek gaan met de experts die op het podium hebben gestaan.
Meer informatie en registratie hier.