DVJ Insights breidt team uit
DVJ Insights heeft Dijana Justic benoemd tot Global Director Marketing Communications. Eline Witteveen, Peter van Drunen en Romeo Ramaekers gaan DVJ versterken als research experts.

Dijana Justic heeft vijf jaar lang een eigen bureau gehad onder de naam DJ Interim Marketing. Meest recent werkte ze als brand manager voor Westland Kaas. Daarvoor was ze belast met het brand management van Henkel, Dr. Van der Hoog en Lamb Weston, en onderdeel van haar carrière was ook een functie bij Nestlé, waar ze meer dan acht jaar consumer insight & media manager was.
Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur
Deze artikelen vind je vast ook interessant
Binne Heida benoemd tot Lead Innovative Solutions bij Blauw Research
Binne Heida (foto midden) is binnen Blauw Research benoemd tot Lead Innovative Solutions. Hij zal zich richten zich op de integratie en versnelling van technologische en wetenschappelijke innovaties binnen het onderzoekswerk van het bureau. ▼ Blauw Research is al sterk actief te zijn op het gebied van AI en innovatie. Door de inzet van geavanceerde…
Human8 benoemt Tim Nguyen tot Product & Innovation Manager
Human8 kondigt de benoeming aan van Tim Nguyen tot Product & Innovation Manager. Hij was eerder actief als Senior Insight Consultant, en hij beschikt over ruime ervaring in zowel kwalitatief als kwantitatief onderzoek. Zijn interesse in technologie en innovatie sluit nauw aan bij de strategische koers die Human8 wil volgen bij de transformatie van marktonderzoek….
Rogier Boerhave naar Kien en PanelWizard
Rogier Boerhave (foto) is per 1 april gestart als Business Development Manager bij Kien Onderzoek. Met zijn ervaring van meer dan 15 jaar zal hij zich richten op het verstevigen en uitbreiden van de marktpositie van Kien en PanelWizard. Daarnaast gaat hij werken aan de verdere ontwikkeling van de DIY-onderzoekstool Factsnapp. ▼ ‘We zijn erg…