DVJ Insights breidt team uit
DVJ Insights heeft Dijana Justic benoemd tot Global Director Marketing Communications. Eline Witteveen, Peter van Drunen en Romeo Ramaekers gaan DVJ versterken als research experts.
Dijana Justic heeft vijf jaar lang een eigen bureau gehad onder de naam DJ Interim Marketing. Meest recent werkte ze als brand manager voor Westland Kaas. Daarvoor was ze belast met het brand management van Henkel, Dr. Van der Hoog en Lamb Weston, en onderdeel van haar carrière was ook een functie bij Nestlé, waar ze meer dan acht jaar consumer insight & media manager was.
Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur
Deze artikelen vind je vast ook interessant
Elf nieuwe medewerkers voor Markteffect
Markteffect heeft elf experts toegevoegd aan het team, waaronder drie client consultants en vijf research-experts. Verder zijn er twee data-specialisten en een projectmanager dataverzameling benoemd. ▼ De nieuwe medewerkers versterken, aldus Markteffect, de organisatie met jarenlange onderzoekservaring aan zowel bureau- als klantzijde: ‘Met hun kennis en ervaring kunnen zij kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksopdrachten uitvoeren en…
DVJ Insights breidt consultancyteam uit
DVJ Insights voegt vier nieuwe consultants toe aan het global consultants-team. Zij gaan werken bij de kantoren in Duitsland, Nederland, de Nordics en het Verenigd Koninkrijk. DVJ wil op deze manier nog betere op maat gemaakte onderzoeksoplossingen bieden. ▼ De eerste van de vier is Dr. Kai Geertsema. Hij gaat werken vanuit Hamburg. Met 24…
Human8 benoemt Senior Business Development Director in EMEA
Na de aankondiging van een nieuwe regionale structuur in EMEA vorige maand, heeft Human8 een nieuwe Senior Business Development Director aangesteld om het EMEA-managementteam compleet te maken. Arjan Veninga, die eerder een van de internationale klantenteams leidde, zal deze rol per direct op zich nemen. ▼ Arjan Veninga, die al vier jaar bij Human8 werkt,…