MI Network biedt diverse vacatures aan bedrijfs- en opdrachtgeverszijde
Ben jij toe aan een volgende stap in je carrière? Of ben je daar nog niet uit, maar ben je wel nieuwsgierig naar ‘wat er nog meer is’? Het Marketing Intelligence Network gaat graag vrijblijvend het gesprek met je aan!
Hieronder een kleine greep uit de rollen die we zoal hebben:
Wil je meer weten over (één van) deze rollen of wil je vrijblijvend met ons sparren over je carrière, schrijf je dan hier in. Direct contact opnemen kan via ewout@mi-network.nl of 06-362 87443.
Kijk voor meer informatie ook deze video!
Het Marketing Intelligence Network is Kennispartner van Daily Data Bytes
Auteur: Geplaatst door de redactie, -
Deze artikelen vind je vast ook interessant
Efteling klantvriendelijkste bedrijf van Nederland
Afgelopen dinsdag werd bij Beeld & Geluid in Hilversum de titel van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2024 toegekend aan de Efteling. Het is voor het tweede jaar op rij dat de Efteling deze prestigieuze onderscheiding verdient, met een score van 8,26. De verkiezing wordt georganiseerd door MarketResponse in samenwerking met het Platform voor Klantgericht…
Miles Research ontwikkelt samen met NHG de Woonlastenmonitor
De Woonlastenmonitor is een onderzoek naar de betaalbaarheid van woonlasten onder woningeigenaren met een hypotheek in Nederland. Het onderzoek wordt door Miles Research elk kwartaal uitgevoerd onder 2.400 woningeigenaren met een hypotheek. Het onderzoek bestaat uit vier thema’s: inkomsten en uitgaven, betalingsproblemen, financiële buffer en financiële zorgen, aangevuld met een hoofdstuk betalingsachterstanden, gebaseerd op gegevens…
It’s the immigration, stupid! Of toch de bedreigde democratie?
In de peilingen voor de Amerikaanse verkiezingen staan Trump en Biden bijna gelijk. Veel zal afhangen van wat het belangrijkste probleem is volgens de kiezers – de economie, immigratie, politiek extremisme of het schrikbeeld dat ‘de andere partij’ wint – en hoe de kandidaten hier op inspringen, zo blijkt uit recent Amerikaans Ipsos-onderzoek. Peter Kanne…