DVJ Insights kondigt de promotie aan van Jori van de Spijker tot Global Head of Brands & Communication. Het gaat hier om een nieuwe functie. De benoeming maakt deel uit van het streven van DVJ Insights om de domeinexpertise te verdiepen en het leiderschapsteam te versterken.
DVJ Insights breidt snel uit, met een verdubbeling van het personeelsbestand in vijf jaar. Managing Director Marieke van Echtelt ziet de organisatorische ontwikkeling in het kader van de internationale groei van DVJ en het handhaven van de hoge standaarden op het gebied van onderzoek en klantenservice. ‘Door te investeren in onze teams en nieuwe leiderschapsrollen te creëren gericht op het versterken van onze domeinexpertise en innovatieve oplossingen, geven we DVJ het podium om een wereldwijd topbureau te worden‘, legt ze uit.
De organisatieverandering resulteert in de uitbreiding van het managementteam met nieuwe Heads of Domains in Brand & Communicatie (Jori van de Spijker), Innovatie (Martin Hellich) en Shopper (Adrian Sanger). De rol van Jori van de Spijker, voorheen werkzaam als Global Commercial Director, was cruciaal in de ontwikkeling van DVJ Insights. Met meer dan 15 jaar ervaring in consulting voor zowel wereldwijde als lokale merken, brengt hij veel expertise mee in merkgroei, effectiviteitsmeting van campagnes en creatieve tests.
Jori van de Spijker: ‘Ik ben heel blij met deze rol, die perfect aansluit bij mijn passie voor onderzoek naar merk en communicatie. De constante ontwikkelingen in marketingonderzoek vereisen innovatieve oplossingen. Ik kijk ernaar uit om onze geavanceerde methodes in brandtracking en effectiviteitsmeting van campagnes verder te ontwikkelen.‘