Meld je onderzoeksvraag aan voor de MediaTestDag 2024

Door Jan Roekens | 21-05-2024

Zoals elk jaar organiseert MediaTest, gespecialiseerd in media- en communicatieonderzoek, de MediaTestDag. Op deze dag viert MediaTest haar verjaardag door binnen 24 uur een volledig onderzoek te doen naar een maatschappelijk relevant vraagstuk. Gratis en voor niks. Onderzoeksvragen kunnen nu worden ingediend!

Omdat MediaTest dit jaar 25 jaar bestaat, plakt het er nog een uurtje achteraan en staan ze dus 25 uur lang klaar voor een onderzoeksvraag. Van de briefing met ontbijt in de vroege ochtend tot de analyse en uitgebreide rapportage in de late avond. MediaTest wil op deze manier een bijdrage leveren aan een maatschappelijk relevant onderwerp. Dit doen zij door gebruik te maken van hun expertise: het uitvoeren van gedegen onderzoek.

In eerdere jaren werd tijdens deze dag bijvoorbeeld onderzoek gedaan voor Stichting Jarige Job, het Ronald McDonald Fonds, Naturalis, het Fonds Gehandicaptensport, Stichting AAP, Fier en Simavi.

Vóór 31 mei aanmelden

Wordt jouw organisatie de volgende voor wie het team van MediaTest zich 25 uur lang kosteloos inzet? Iedereen kan een onderzoeksvraag inzenden. De winnaar wordt geselecteerd op basis van:

  • Maatschappelijk verantwoord/relevant onderzoeksonderwerp
  • Sympathiek
  • Uitvoerbaar binnen 25 uur

Je kunt je tot uiterlijk vrijdag 31 mei aanmelden voor de MediaTestDag. Klik hier en stuur jouw inzending (met een korte toelichting) in.

De MediaTestdag zal plaatsvinden op donderdag 27 juni.

Vragen? Bel Sammie Bouwmeester op 020 – 410 00 00 of mail naar sbouwmeester@mediatest.nl.

Auteur: Jan Roekens, Hoofdredacteur

Deze artikelen vind je vast ook interessant

Ook de laatste bytes ontvangen?