Op 1 juli is Marieke de Bruin begonnen als Service Line Lead Brand Health Tracking bij Ipsos I&O. In deze rol gaat zij het team aansturen dat zich bezighoudt met merk- en communicatieonderzoek, nationaal en internationaal.
▼
Marieke de Bruin vervulde eerder functies in consultancy, marketing en management bij Nielsen en L’Oréal, en ze was de afgelopen jaren bij GfK verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van geavanceerde merkstrategieën voor (inter)nationale klanten.
‘We zijn zeer verheugd dat Marieke ons team komt versterken’, aldus Daan Versteeg, Country Manager bij Ipsos I&O. ‘Haar jarenlange lokale en internationale ervaring met bouwen aan merken aan zowel bureau- als klantzijde is in tijden van grote verandering zeer waardevol voor onze klanten. Merk- en communicatieonderzoek is een van de belangrijke strategische pijlers binnen Ipsos wereldwijd. Ipsos investeert op dit vlak in een groot aantal innovatieve en AI-gedreven oplossingen. Naast onze sterke Nederlandse positie in media onderzoek voor bijvoorbeeld NMO, gaan we nadrukkelijker onze lokale positie in merk- en communicatieonderzoek uitbreiden.’