Marketing- en technologiecollectief Customer Collective heeft Online Dialogue overgenomen. Online Dialogue, gevestigd in Utrecht, bestaat 15 jaar en is een specialist in CRO en digital experimentation. Onlangs werd het bureau nog genomineerd voor de award voor bureau van het jaar van het Data & Insights Network.
▼
Online Dialogue heeft een indrukwekkend klantenbestand, waaronder grote bedrijven als ING, KPN, Vattenfall en DPG Media. Het begeleidt bedrijven ook naar groei op de lange termijn, o.a. door middel van cursussen en workshops op het gebied van data en psychologie.
Customer Collective is een toonaangevend marketing- en technologiecollectief dat zich toelegt op het aanbieden van innovatieve oplossingen die tastbare bedrijfsresultaten moeten opleveren. De focus ligt op strategie en technologie & data. Het bedrijf heeft kantoren in Nederland, België en Duitsland.
‘We zijn verheugd Online Dialogue te verwelkomen in de Customer Collective-familie’, zegt Gregory Delens, Managing Partner bij Customer Collective, ‘deze strategische overname versterkt het vermogen van ons collectief om business value te leveren en brengt onze CRO-expertise naar een hoger niveau.’